صفحه موبایل
هر شب از پشت صفحه ی کوچک موبایل...
در آغوش میگیرمت...
و نمیدانی چه آرامشیست همین آغوش خیالی...
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۱/۰۲ ساعت 18:17 توسط مهـــــســـــــا
|
هر شب از پشت صفحه ی کوچک موبایل...
در آغوش میگیرمت...
و نمیدانی چه آرامشیست همین آغوش خیالی...